منوي اصلی

لينکهاي سريع
موضوعات

آرشيو مطالب


لينکستان

اگر مي خواهيد با وبسايت ما تبادل لينک کنيد لينک ما را با نام " E S T E G H L A L " قرار دهيد و در بخش تماس با ما و يا نظرات لينک خود را قرار دهيد.
قالب سبز سفارش قالب


تبليغات


این روز ها همه 4را نشان میدهند شما چطور؟

4یعنی 4باخت پشت سر هم تو دربی و 6باخت 4 تایی                          

موضوع : <-PostCategory-> | نويسنده : محمد

بازديـد : مرتـبهتاريخ : سه شنبه 2 خرداد 1391برچسب:, | ساعت : 11:34

مظلومی: لیاقت فوتبال ایران قهرمانی آسیاست

جواب کری‌خوانی‌های سپاهان را در زمین می‌دهیم
به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان اظهار داشت: قهرمانی سپاهان در لیگ را به این تیم تبریک و برای آنها در آینده آرزوی موفقیت دارم البته به جز بازی فردا. این را هم باید اضافه کنم که متاسفم در این مرحله دو تیم خوب ایرانی به مصاف هم می‌روند و در نهایت یکی از آنها از آسیا حذف می‌شود.
مظلومی در خصوص شرایط تیمش برای این بازی نیز افزود: شرایط خوبی داریم بچه‌ها انگیزه زیادی دارند و حتی برای قهرمانی آسیا می‌خواهیم تلاش کنیم. برای این بازی نیز برنامه‌ریزی کرده‌ایم چون سپاهان تیم خوبی است و مربی با دانشی دارد اما اگر بتوانیم اهداف‌مان را در زمین پیاده کنیم قطعاً به برد می‌رسیم.
وی در خصوص مسائل حاشیه‌ای و بحث‌هایی که از سوی کمک مربی سپاهان طی روزهای اخیر در رسانه‌ها مطرح شده بود نیز اضافه کرد: همیشه سعی کرده‌ام احترام همکارم را داشته باشم اگر می‌دانستم بحث‌های اینچنینی پیش می‌آید اصلا جواب نمی‌دادم برای شخص آقای کرانچار نیز احترام خاصی قائلم اما او هم به نوعی به ما توهین کرده و به همین دلیل می‌گویم که جواب همه صحبت‌های آن‌ها را فردا در زمین می‌دهیم.
مظلومی در پاسخ به خبرنگاری که گفت بسیاری از کارشناسان سپاهان را شایسته قهرمانی آسیا می‌دانند، تصریح کرد: نمی‌دانم کدام کارشناس این صحبت را مطرح کرده، ما در لیگ با بدشانسی و تنها یک اختلاف در رتبه سوم قرار گرفتیم به شخصه فکر می‌کنم هر مربی‌ در اصفهان کار کند، موفق می‌شود چون اینجا امکانات و شرایط حرفه‌ای خوبی دارد اما استقلال یکی از تیم‌های پرقدرت ایران است و این را فردا ثابت می‌کنیم.
سرمربی استقلال در پایان تصریح کرد: استقلال و سپاهان دو تیم بسیار خوب فوتبال ایران هستند و امیدوارم فردا فوتبال زیبایی را به نمایش بگذارند معتقدم لیاقت فوتبال ایران قهرمانی آسیاست. هواداران هم فردا اجازه دهند تا دو تیم فوتبال زیبایی به نمایش بگذارند چون تاثیر این مهم روی تیم ملی هم خواهد بود و به نظرم تیم ملی ما می‌تواند از این پتانسیل استفاده کند. جا دارد برای تیم ملی در بازی‌های مقدماتی جام جهانی نیز آرزوی موفقیت کنم.

                                           

موضوع : <-PostCategory-> | نويسنده : محمد

بازديـد : مرتـبهتاريخ : سه شنبه 2 خرداد 1391برچسب:, | ساعت : 10:50

جباری: فصل را با برد به پایان می‌رسانیم

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، مجتبی جباری، کاپیتان تیم استقلال که در نشست خبری حاضر شده بود درخصوص رویارویی استقلال و سپاهان اظهار داشت: امیدوارم فردا دو تیم بازی خوبی انجام دهند این که دو تیم ایرانی در این مرحله به هم می‌خورند اتفاق خوبی نیست چرا که ناگزیر یکی از سهمیه‌های ایران از بازی‌ها کنار می‌رود. این برای اولین بار است که سوپر جام در ایران انجام می‌گیرد اما بچه‌های ما مصمم هستند که فصل را با برد به پایان برسانند. خوشحالم که سپاهان حالا خود را به عنوان یک قطب در فوتبال ایران مطرح کرده و این موضوع باعث پیشرفت فوتبال ما خواهد بود.
جباری در پایان درخصوص قهرمانی سپاهان در لیگ نیز تصریح کرد: معتقدم ما شرایط خوبی در لیگ داشتیم و می‌توانستیم قهرمان شویم اما یکسری مسائل قهرمانی را از ما دور کرد اگر چه که در کل عملکرد قابل دفاعی داشته‌ایم

موضوع : <-PostCategory-> | نويسنده : محمد

بازديـد : مرتـبهتاريخ : سه شنبه 2 خرداد 1391برچسب:, | ساعت : 10:49

دین‌محمدی: سپاهان در بازی سرعتی ضعف دارد

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال سیروس دین‌محمدی، بازیکن پیشین تیم  استقلال در خصوص بازی استقلال و سپاهان اظهار داشت: بازیکنان استقلال در این دیدار باید هوشمندانه بازی کنند و با حفظ توپ و در اختیار گرفتن بازی، از ضد حملات نهایت استفاده را ببرند تا بتوانند با غلبه بر حریف قدرتمند خود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان صعود کنند.
پیشکسوت تیم استقلال ادامه داد: استقلال و سپاهان تیم‌های مطرحی هستند و انجام بازی در اصفهان در عین اینکه به نفع تیم سپاهان است ولی استقلال نیز نشان داده در برنامه‌های خارج از خانه خوب کار کرده است.
دین‌محمدی عملکرد تیم استقلال را در فصل جاری مطلوب دانست و افزود: قهرمانی در جام حذفی، کسب مقام سوم لیگ برتر آن هم تنها با اختلاف یک امتیاز‌ نسبت به تیم قهرمان و صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا در مجموع کارنامه قابل قبولی برای آبی‌پوشان است. مهم‌ترین دلیل بازماندن استقلال از قهرمانی در لیگ برتر باشگاه‌های ایران بدشانسی و مصدومیت‌های متوالی چند بازیکن بوده است.

موضوع : <-PostCategory-> | نويسنده : محمد

بازديـد : مرتـبهتاريخ : سه شنبه 2 خرداد 1391برچسب:, | ساعت : 10:43

آخرين مطالب ارسالي

این روز ها همه 4را نشان میدهند شما چطور؟
مظلومی: لیاقت فوتبال ایران قهرمانی آسیاست
جباری: فصل را با برد به پایان می‌رسانیم
دین‌محمدی: سپاهان در بازی سرعتی ضعف دارد
مجیدی : سال آخر دوران بازی ام را در استقلال خواهم بود
عمران زاده
زندی
جباری
رحمتی
فتح‌اله‌زاده: حالا براي پيروزي در سوپرجام ايراني تلاش مي‌كنيم
پاداش 2500 دلاري براي استقلالي‌ها
مظلومی:منطقی بازی کردیم و بردیم
برهانی
توجه
بیوگرافی

درباره ما


به وبلاگ من خوش آمدید

نويسندگان


لينک دوستان

سایت رسمی عمران زاده
سایت رسمی سید مهدی رحمتی
سایت رسمی وحید طالبلو
کلوپ هواداران استقلال
لاغری
ردیاب خودرو
همسریابی
درگاه واسط

تبادل لینک
برای تبادل لینک  استقلال رو در لینک های روزانتون ثبت کنیدالبته با این ادرس fcesteghlal91.LXB.ir بعد از این که ثبت کردید بیا اینجا لینکتو ثبت کن





قالب سبز

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 26
بازدید کل : 25285
تعداد مطالب : 15
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1