منوي اصلی

لينکهاي سريع
موضوعات

آرشيو مطالب


لينکستان

اگر مي خواهيد با وبسايت ما تبادل لينک کنيد لينک ما را با نام " E S T E G H L A L " قرار دهيد و در بخش تماس با ما و يا نظرات لينک خود را قرار دهيد.
قالب سبز سفارش قالب


تبليغات


مجیدی : سال آخر دوران بازی ام را در استقلال خواهم بود


فرهاد مجیدی قبل از دیدار بازی تیمهای الغرافه قطر و الهلال عربستان در ریاض و در جمع خبرنگاران عربستانی درباره ادامه همکاری و پیشنهاد جدید الغرافه گفت : هنوز تصمیمی برای آینده نگرفته ام  اما بنا به علاقه و احساس  دین به استقلال و هواداران آن ، سال آخر دوران بازی ام را در استقلال خواهم بود و با پیراهن آبی این تیم از فوتبال خداحافظی خواهم کرد .  

مجیدی در این مصاحبه از الهلال به دلیل آبی پوش بودن آن و سامی جابر (بازیکن سابق و مدیر تیم کنونی الهلال) بعنوان تیم و بازیکن دوست داشتنی عربستان یاد کرده بود که هواداران الهلال در جریان دیدار این تیم با الغرافه قطر ، فرهاد مجیدی را مورد تشویق قرار دادند

موضوع : <-PostCategory-> | نويسنده : محمد

بازديـد : مرتـبهتاريخ : پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391برچسب:, | ساعت : 16:5

عمران زاده

موضوع : <-PostCategory-> | نويسنده : محمد

بازديـد : مرتـبهتاريخ : پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391برچسب:, | ساعت : 16:2

زندی

موضوع : <-PostCategory-> | نويسنده : محمد

بازديـد : مرتـبهتاريخ : پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391برچسب:, | ساعت : 15:56

جباری

 

موضوع : <-PostCategory-> | نويسنده : محمد

بازديـد : مرتـبهتاريخ : پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391برچسب:, | ساعت : 15:50

رحمتی

   

موضوع : <-PostCategory-> | نويسنده : محمد

بازديـد : مرتـبهتاريخ : پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391برچسب:, | ساعت : 15:35

فتح‌اله‌زاده: حالا براي پيروزي در سوپرجام ايراني تلاش مي‌كنيم

به گزارش سايت رسمي باشگاه استقلال، دكتر فتح‌اله‌زاده مديرعامل باشگاه استقلال پس از پيروزي استقلال در بازي پاياني مرحله گروهي ليگ قهرمانان اظهار داشت: بچه‌ها امروز مثل هميشه با غيرت ايراني‌‌شان توانستند به پيروزي برسند. اين خواست خدا بود كه با تلاش بچه‌ها بتوانيم به مرحله بعدي مسابقات صعود كنيم.
مديرعامل استقلال در خصوص رويارويي استقلال و سپاهان در مرحله بعدي بازي‌ها اضافه كرد: معتقدم براي اولين بار سوپر جام ايراني را خواهيم داشت كه همه تلاش تيم استقلال براي پيروزي در اين بازي مهم خواهد بود.

موضوع : <-PostCategory-> | نويسنده : محمد

بازديـد : مرتـبهتاريخ : پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391برچسب:, | ساعت : 15:32

پاداش 2500 دلاري براي استقلالي‌ها

 

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، دكتر فتح‌اله‌زاده مديرعامل باشگاه استقلال در پايان بازي استقلال و نسف كارسي و با توجه به صعود استقلال به دور بعدي رقابتهاي ليگ قهرمانان آسيا، از پاداش 2500 دلاري به هر يك از بازيكنان تيم خبر داد.

 

موضوع : <-PostCategory-> | نويسنده : محمد

بازديـد : مرتـبهتاريخ : پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391برچسب:, | ساعت : 15:31

مظلومی:منطقی بازی کردیم و بردیم

    ه گزارش سايت رسمي باشگاه استقلال، پرويز مظلومي سرمربي تيم استقلال پس از پيروزي استقلال مقابل نسف كارسي اظهار داشت: نسف در اين بازي خيلي خوب بازي كرد و به نظرم جايگاه اين تيم چهارم جدول نبود. من براي اين تيم آرزوي موفقيت مي‌كنم.
وي ادامه داد: به نظرم ما بازي خيلي خوب و منطقي را ارائه داديم مخصوصا در نيمه اول كه با برنامه دقيق و استفاده از ضدحملات توانستيم به گل هم برسيم. نسف هم تيم شايسته‌اي بود ولي در گروه سختي قرار داشت.
مظلومي در خصوص رويارويي تيمش با سپاهان در مرحله بعدي بازي‌هاي ليگ قهرمانان آسيا افزود: متاسفم كه يك تيم ايراني بايد از گردونه مسابقات حذف شود. البته فرصت كمي هم براي اين بازي داريم ولي مطمئن باشيد با تمام توان براي صعود تلاش خواهيم كرد.
سرمربي استقلال در پايان در خصوص رويارويي تيم ملي ايران و ازبكستان نيز تصريح كرد: تيم ملي تدارك خوبي براي اين بازي ديده و به نظرم ازبكستان بازي سختي مقابل ايران خواهد داشت. براي تيم ملي ايران هم آرزوي موفقيت دارم.

موضوع : <-PostCategory-> | نويسنده : محمد

بازديـد : مرتـبهتاريخ : پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391برچسب:, | ساعت : 15:23

برهانی

 

موضوع : <-PostCategory-> | نويسنده : محمد

بازديـد : مرتـبهتاريخ : پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391برچسب:, | ساعت : 15:14

بیوگرافی

باشگاه فوتبال استقلال تهران یک باشگاه فوتبال ایرانی است که در سال ۱۳۲۴ در شهر تهران بنیانگذاری شده‌است. استقلال پیش از انقلاب ایران تاج نام داشت.[۳] باشگاه فوتبال استقلال بعد از باشگاه راه‌آهن قدیمی‌ترین تیم باشگاهی در ایران به حساب می‌آید.[۸]

این باشگاه هم‌اکنون در لیگ برتر ایران بازی می‌کند. استقلال با دو قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا (جام باشگاه‌های آسیا ۱۹۷۰ و جام باشگاه‌های آسیا ۹۱-۱۹۹۰) و دو نایب قهرمانی (جام باشگاه‌های آسیا ۹۲-۱۹۹۱ و جام باشگاه‌های آسیا ۹۹-۱۹۹۸) و دو مقام سومی (جام باشگاه‌های آسیا ۱۹۷۱ و جام باشگاه‌های آسیا ۲۰۰۲)، پُرافتخارترین باشگاه فوتبال ایران در رقابت‌های آسیایی و دومین باشگاه پرافتخار تاریخ قاره آسیا محسوب می‌شود. [۳][۹][۱۰] استقلال همچنین با هفت قهرمانی در بالاترین دسته فوتبال ایران، لیگ منطقه‌ای ایران یک بار، جام تخت جمشید یک بار، لیگ قدس یک بار، جام آزادگان ۲ بار و لیگ برتر ۲ بار، دومین تیم پرافتخار در لیگ ایران و با ۶ قهرمانی و ۳ نایب قهرمانی، پرافتخارترین تیم در جام حذفی ایران است.

رقیب سنتی این باشگاه، پرسپولیس است. این دو باشگاه پرطرفدارترین و پرافتخارترین تیم‌های فوتبال ایران و برگزارکنندهٔ شهرآورد تهران هستند.[۳] فدراسیون بین‌المللی تاریخ و آمار فوتبال این باشگاه را پس از الهلال عربستان و یوکوهاما مارینوس ژاپن، سومین باشگاه برتر فوتبال آسیا در قرن بیستم اعلام کرده‌است.[۱۱] همچنین این فدراسیون، باشگاه فوتبال استقلال را با ۵۹۳ امتیاز در رتبه ۲۸۰ مین باشگاه جهان در طی ۱۰ سال گذشته قرار داد که بر این اساس بعد از باشگاه سپاهان که در رده ۲۳۷ جهان قرار دارد، تیم استقلال تهران دومین باشگاه فوتبال برتر ایرانی در طی ۱۰ سال اخیر می‌باشد.[۱۲] همچنین این باشگاه در مجموع امتیازات تیم‌ها در تاریخ لیگ برتر، در رتبه نخست قرار دارد و در مجموع تمام ادوار لیگ برتر ایران صاحب بیشترین گل زده و بیشترین برد می‌باشد.[۱۳

موضوع : <-PostCategory-> | نويسنده : محمد

بازديـد : مرتـبهتاريخ : پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391برچسب:, | ساعت : 12:6

آخرين مطالب ارسالي

این روز ها همه 4را نشان میدهند شما چطور؟
مظلومی: لیاقت فوتبال ایران قهرمانی آسیاست
جباری: فصل را با برد به پایان می‌رسانیم
دین‌محمدی: سپاهان در بازی سرعتی ضعف دارد
مجیدی : سال آخر دوران بازی ام را در استقلال خواهم بود
عمران زاده
زندی
جباری
رحمتی
فتح‌اله‌زاده: حالا براي پيروزي در سوپرجام ايراني تلاش مي‌كنيم
پاداش 2500 دلاري براي استقلالي‌ها
مظلومی:منطقی بازی کردیم و بردیم
برهانی
توجه
بیوگرافی

درباره ما


به وبلاگ من خوش آمدید

نويسندگان


لينک دوستان

سایت رسمی عمران زاده
سایت رسمی سید مهدی رحمتی
سایت رسمی وحید طالبلو
کلوپ هواداران استقلال
لاغری
ردیاب خودرو
همسریابی
درگاه واسط

تبادل لینک
برای تبادل لینک  استقلال رو در لینک های روزانتون ثبت کنیدالبته با این ادرس fcesteghlal91.LXB.ir بعد از این که ثبت کردید بیا اینجا لینکتو ثبت کن





قالب سبز

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 27
بازدید کل : 25286
تعداد مطالب : 15
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1